مهرنوشت - نخستین نشست "طرح معرفت" معاونین پرورشی آموزشگاه های ناحیه یک یزد، در محل "پژوهشکده تعلیم و تربیت یزد" واقع در مجتمع خدماتی رفاهی فرهنگیان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، در این نشست که با حضور علی سرداری معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش؛ سعدی زارع شاهی رییس اداره امور تربیتی؛ عرفان غفاریان رییس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل، زهره امیرچخماقی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک و محمد معینی پرورشی این ناحیه؛ به همراه حسین علی ملانوری رییس سازمان دانش آموزی استان یزد، و با استقبال خوب و شایسته معاونین پرورشی آموزشگاه های ناحیه یک برگزار شد، برنامه ها و اهداف سال تحصیلی جاری این معاونت، تبیین و بررسی شد.
پس از صحبت های آغازین مسئولین، معاونین و مربیان پرورشی شرکت کننده در قالب ۳ گروه، در کارگاه های توجیهی و پرسش و پاسخ با عناوین: کارگاه مسابقات، کارگاه نرم افزارها و کارگاه فعالیت های فوق برنامه شرکت کردند.
معین خلیلی به عنوان کارشناس فعالیت های اردویی و فوق برنامه، فریبا قاسمی به عنوان کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز، و علی عوض پور به عنوان کارشناس فرهنگی هنری برای حاضرین به ایراد سخن پرداختند که عفت مهدی نژاد به عنوان کارشناس هنرهای آوایی، و علی رضا خورشیدنام به عنوان کارشناس حوزه فیلم و تئاتر، علی عوض پور را همراهی می کردند.
گفتنی است، پایان بخش این نشست توجیهی، آموزشی ضیافت شامی بود که معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک، برای همکاران زیر مجموعه خود تدارک دیده بود.