مهرنوشت - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مستندی از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو تهیه و پخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، مجید جوادیان زاده در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کل برنامه های ما در چند برنامه چهل گانه تدوین کرده ایم  که از جمله آنها می توان به چهل جشن کتاب، جشن امضای باشگاه های کتابخوانی، تجلیل از چهل هنرمند، چهل نویسنده، چهل نمایگاه نشر و کتاب اشاره کرد.

وی ادامه داد: تهیه مستند یاران یزدی به عنوان برنامه شاخص دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو و روایت به لهجه یزدی مستند تهیه می شود.

جوادیان زاده بیان کرد: رونمایی از صوت ها و تصویرهایی که در آرشیو انقلاب اسلامی وجود دارد و همچنین عکس هایی که توسط عکاسان انقلاب تهیه شده است می تواند به عنوان برنامه دیگر ما باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب امسال به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در سطح کشور است که ما نیز در استان با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برنامه های خود را داریم.