مهرنوشت – فعال سیاسی یزد با اشاره به اینکه شأن مردم یزد خیلی بالاست و لایق بهترین‌ها هستند، گفت: استاندار باید شخصی قوی باشد و بتواند مستقل تصمیم گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، غلامعلی سفید با اشاره به‌ ضرورت انتخاب استاندار در شرایط کنونی، اظهار داشت: در حقیقت استاندار نماینده عالی دولت در یک استان و رئیس تمام مسئولان دولتی استان محسوب می‌شود؛ لذا انتخاب استانداری شایسته برای استان یزد در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه استاندار خوب بایستی قوی، مقتدر و دارای استقلال فکری باشد، ادامه داد: انتظار این است که سکان استانداری یزد به دست کسی بیفتد که بر مسائل استان تسلط کافی داشته باشد و مسائل وزارت کشور را بداند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر اینکه استان یزد لایق بهترین‌ها است و انتظار این است که وزارت کشور در راستای انتخاب استاندار یزد از هیچ تلاشی فروگذار نباشد، خاطرنشان کرد: در واقع استاندار یزد بایستی قوی باشد، و مسائل را حل‌وفصل کند؛ چراکه استان یزد باید وضعیتی بهتر از وضعیت موجود را در اختیار داشته باشد.

سفید تصریح کرد: با توجه به اینکه شأن مردم یزد خیلی بالاست و لایق بهترین‌ها هستند، امیدواریم که وزارت کشور به وظیفه خود به‌خوبی عمل کند که قطعاً این ‌چنین خواهد بود و به‌ زودی مسائل و مشکلات شهر یزد رفع شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتظار این است که وزارت کشور به گزینه‌ای دست یابد که آن استاندار دارای برنامه جامع و تیم اجرایی کارآمد باشد و توانایی ایجاد هماهنگی بین تمام نیروهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان را بیش از بیش دارا باشد.

  • منبع خبر : فارس