مهرنوشت - مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، روح الله عسکری با اشاره به اینکه امسال چهارمین جشنواره ادبی رویش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه های استان یزد است و در شش بخش شعر، ادبیات، فیلم، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای آوایی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در برگزاری این جشنواره تمام دانشگاه های یزد مشارکت دارند و بسیج دانشجویی استان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری دارد.

عسکری ادامه داد: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره ۳۰ دیماه سال جاری است و دانشجویان علاقمند می توانند برای شرکت در این جشنواره اطلاعات مورد نیاز را از سایت rooyeshfestival.ir مراجعه کرده یا با تلفن ۰۳۵۳۱۲۴۶۳۱۲ تماس حاصل کنند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد: این جشنواره با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جدید برگزار می شود که امسال دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان میزبان و برگزار کننده این دوره از جشنواره انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره هفته اول اسفندماه برگزار می شود، افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب، حادثه سیل ۹۸ با نگاه روحیه همدلی و خدمت رسانی به مردم، نقش جوانان در آینده کشور، امید به آینده، اردوهای جهادی و خدمت رسانی، حمایت از مقاومت مردم یمن، زندگی دانشجویی و …. برخی از موضوعات و محورهای این جشنواره است.