مهرنوشت-مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت برنامه تلویزیونی «نذر ماندگار» ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، سید مسعود عظیمی اظهار داشت: «نذر ماندگار» ویژه برنامه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که با مشارکت شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد در حال ساخت بوده و از یکم تا سیزدهم محرم از شبکه استانی یزد پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه به موضوع فرهنگ سازی در زمینه گذشت و جذب کمک خیرین توسط هیئت‌ها و مردم دارالعباده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌پردازد. «نذر ماندگار» در ۲۶ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای و در دو نوبت صبح و شب پخش خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشکر از سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیات‌های مذهبی استان در همکاری با این برنامه تصریح کرد: در هر برنامه یکی از مداحان و پیرغلامان هیئت حضور یافته و با آن‌ها در خصوص فرهنگ گذشت و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد گفتگو می‌شود، مبالغ اهدایی هر هیئت هم در این برنامه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

عظیمی ضمن تقدیر از حمایت‌های سازمان صدا وسیما مرکز استان یزد در راستای پخش این برنامه گفت: با همکاری هنرمندان، مداحان و چهره‌های برجسته استانی تعدادی تیزر و ویدیو ساخته شده که در نوبت‌های مختلف از صدا و سیمای مرکز استان یزد پخش می‌شود.

وی ادامه داد: پویش هر هیئت آزادی یک زندانی، پویشی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد و در زمان پخش این برنامه از تلویزیون شماره حساب‌های این ستاد به صورت زیرنویس و توسط مجری برنامه اعلام می‌شود تا مردم بتوانند مبالغ مورد نظر خود را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این ستاد اهدا کنند.