مهرنوشت-مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان یزد با رقابت میان کارگران شرکت های کاشی یاس سرام و کاشی خیام میبد پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد؛ المپیاد ورزش کارگری استان در هفته ای که گذشت به نام میبد ثبت شد و ۶ شرکت این شهرستان با همکاری خوب مدیران شرکت و با همراهی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری میبد مسابقات خود را انجام دادند.

در آخرین مسابقات این هفته شرکت های یاس سرام و کاشی خیام میزبان المپیاد بودند و تیم برگزار کننده در یک روز مسابقات در ۷ رشته را برای کارگران شریف این دو شرکت برگزار کردند.

“کاشی یاس سرام”

ابتدا مسابقات میان کارگران شرکت کاشی یاس سرام برگزار شد و ۴۰ کارگر آقا و خانم این شرکت در محیطی با نشاط رقابت های خود را برگزار و در پایان عادل علم چی موفق شد در دو رشته روپایی زدن با توپ و پرتاب توپ مدیسن بال مقام اول را از آن خود کند.

در سایر رشته مصطفی اردکانی در طناب زنی، ابراهیم عباسی در قوی ترین مرد کارگر،ابوالفضل فلاح در هدف زنی باتوپ و ابوالفضل توکلی در دوسرعت عنوان نخست را بدست آوردند.

در رشته طناب کشی نیز عادل علم چی، مصطفی اردکانی، الیاس پهلوان، حسن کارگر و ابراهیم عباسی در قالب یک تیم موفق شدند رتبه اول را بدست آوردند.

در بخش بانوان نیز نجمه کارگر در رشته طناب زنی و زهره جمالیان در رشته پرتاب توپ مدیسن بال رتبه اول را بدست آوردند.

“کاشی خیام”

در ادامه مسابقات میان کارگران شرکت خیام میبد برگزار شد که با حضور نزدیک به ۸۰ نفر شور و هیجان خاصی به رقابتها بخشیدند؛ مسابقات در ۷ رشته برگزار شد که سید حسین دهقانی در دو رشته هدف زنی با توپ و قوی ترین مرد کارگر و یونس خیری در رشته های روپایی زدن و طناب زنی مقام اول را بدست آوردند.

سید مهدی خدایی در رشته پرتاب توپ مدیسن بال و محمدحسین اصفهانی در رشته دو سرعت بعنوان نفرات برتر معرفی و تیم متشکل از یاسر دهقانی، علی اکبر زارع، حسن بقائی، محمدظریفیان و محمدعلی دهقانی در رشته طناب کشی مقام اول را کسب کرد.

هدف از برگزاری این مسابقات تحقق شعار ورزش، نشاط، بهره وری و همچنین فرهنگ سازی در زمینه ورزش و ایجاد محیطی شاد برای کارگران در واحدهای تولیدی است؛ نفرات برتر هر رشته به همراه تیم برتر طناب کشی از هر واحد تولیدی به مسابقات استانی راه خواهند یافت.