مهرنوشت-دبیر علمی سومین شب شعر اوج هنر ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برگزاری شب شعر میراث سلیمانی گفت: در این همایش شاعران مطرح کشوری به شعرخوانی می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، عالیه مهرابی دبیر علمی سومین شب شعر اوج هنر ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برگزاری شب شعر میراث سلیمانی گفت: در این همایش  شاعران مطرح کشوری، هادی جانفدا و مرتضی حیدری آل کثیر و همچنین شاعران پیشکسوت وجوان از سراسر استان به شعرخوانی می پردازند.

وی افزود: مداحان اهل بیت(ع) نیز در شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و درگرامیداشت یاد سردار سلیمانی و ایت الله مصباح یزدی به اجرای مرثیه خوانی و عزاداری خواهند پرداخت.

مهرابی تصریح کرد: این همایش در شامگاه چهارشنبه ۱۵دیماه همزمان با شب شهادت مادر سادات در مسجد اعظم  امامزاده جعفر(ع) از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود و در این همایش شاعران مطرح کشوری، هادی جانفدا و مرتضی حیدری آلکثیر و همچنین شاعران پیشکسوت وجوان از سراسر استان به شعرخوانی می پردازند.

گفتنی است این مراسم  به همت سازمان فرهنگی وررشی شهرداری، بسیج هنرمندان،  بسیج مداحان،  بسیج رسانه،  اداره تبلیعات اسلامی و همچنین انجمن ادبی اوج هنر برگزار خواهد شد.