مهرنوشت-سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز گفت: ۴۴ پروژه عمرانی،دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان مهریز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، محمددهقان بنادکی از بهره برداری ۴۴ پروژه عمرانی، صنعتی، بهداشت و درمان، گردشگری و کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان و اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر خبرداد.

وی گفت: برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ملاقات های مردمی نیز برنامه ریزی شده که به دلیل وضعیت قرمز کرونا در مهریز با محدودیت‌هایی مواجه شده و تصمیم گیری در رابطه با انجام آیین های دهه فجر، باید منطبق با مصوبات ستاد کرونا استان باشد.

دهقان اضافه کرد: طرح‌های اقدام ملی و جهش تولیدی مسکن ۱۵۰ واحد نیز در شهرستان مهریز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند ولی ۴۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مهریز برای افتتاح و بهره‌برداری در این ایام آماده شده است.

سرپرست فرمانداری مهریز بیان کرد: رسالت ما معرفی دستاوردها‌ی انقلاب است و با وجود رعایت شیوه نامه ها، نباید مانع از اطلاع رسانی در این زمینه شد و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی دستاوردهای انقلاب تبیین شود.