مهرنوشت-هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد جام فجر 43 در مرحله گروهی به پایان رسید و 8 تیم برای رسیدن به قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، مرحله گروهی هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان جام فجر ۴۳ با انجام ۶ مسابقه و معرفی تیم های صعود کننده به پایان رسید.

این مسابقات که به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر از بهمن ها با حضور ۱۳ تیم در ۳ گروه آغاز شده بود، روز جمعه با برگزاری دیدارهایی جذاب و نفس گیر وارد مرحله بعد شد.

در پایان مرحله گروهی و از گروه اول سوپر میوه بلبلی با ۹ امتیاز و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۶ امتیاز جواز حضور در مرحله بعد را بدست آوردند.

از گروه دوم که ۵ تیم حضور داشتند تیم های یزدباف با ۱۰ امتیاز، سنگ آهن اسمالون مروست با ۷ و فولاد سامان با ۶ امتیاز به دور بعدی صعود کردند.

گروه سوم قبل از شروع مسابقات ۵ تیمی بود ولی با انصراف فولاد آلیاژی از حضور در رقابتها به ۴ تیم کاهش یافت ولی با توجه به تصمیم گیری های قبل سه تیم امکان صعود به مرحله بعد را داشتند. بر این اساس تیم سنگ آهن فلات قاره با کسب حداکثر امتیاز راهی مرحله بعد شد. دو تیم دیگر این گروه نیز که موفق شدند به عنوان تیم های دوم و سوم راهی مرحله بعد شوند بنیاد بتن و سلک باف بودند که با امتیاز مشابه ۳ و به دلیل تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. نکته جالب این گروه ۳ امتیازی بودن تیم چهارم بود که به دلیل تفاضل گل کمتر از مسابقات کنار رفت.

با توجه به مشخص شدن تیم های برتر، قرعه کشی دور حذفی با حضور سرپرستان تیم ها صورت گرفت که برنامه مسابقات به شرح زیر می باشد:

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

سوپر میوه بلبلی – بنیاد بتن ساعت ۱۰ صبح

یزدباف – شرکت معدنی صنعتی چادرملو ساعت ۱۱ صبح

سنگ آهن فلات قاره – فولاد سامان ساعت ۱۲ ظهر

معدن اسمالون مروست – سلک باف ساعت ۱۳ ظهر