مهرنوشت-مدیر عامل باشگاه شهید قندی یزد در خصوص عملکرد تیم فوتبال این باشگاه با بیان اینکه این نقد را می‌پذیرم و قبول دارم که برای کسب امتیاز عقب افتادیم، گفت: در سه سال گذشته فدراسیون و وجود برخی از عواملی که به صورت غیر مستقیم تاثیرگذار هستند منجر به هدر رفتن سرمایه گذاری چند ساله تیم شدند.

به گزارش پایگاه خبری مهرنوشت، حمید آسیابانپور در واکنش به انتقادها مبنی بر عملکرد تیم فوتبال شهید قندی طی چند سال اخیر گفت: در سه سال گذشته با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال به بعضی از استان و شهرستان‌ها همچون یزد بهای کمتری داده و وجود برخی از عواملی که به صورت غیر مستقیم تاثیرگذار هستند در لحظه های آخر تیم را با شرایطی مواجه کردند که منجر به هدر رفتن سرمایه چند ساله تیم شد.

وی با بیان اینکه تاسیس تیم شهید قندی در استان و کشور یک برندی نام آشنا و شناخته شده است، گفت: با توجه به وجود آمدن برخی از حواشی طی سالیان گذشته، مدیریت گروه کارخانجات قندی تمایلی به تیم‌داری برای ادامه حضور تیم شهید قندی در لیگ دسته دو فوتبال کشور نداشت، اما در نهایت با توجه به محبوبیت و سابقه تیم قندی در جامعه ورزشی استان یزد نهایتا تصمیم به ادامه حضور گرفته شد.

مدیرعامل باشگاه شهید قندی خاطرنشان کرد: زمانی تصمیم بر ادامه حضور تیم قندی گرفته شد که فرصت زیادی را برای بستن شاکله اصلی تیم از دست داده بودیم و همین از دست دادن زمان مجبورمان کرد که همزمان با شروع تمرینات در خصوص کادر فنی تیم نیز تصمیم گیری شود.

آسیابانپور ادامه داد: در نهایت با «داوود مهابادی» که یکی از مربیان سرشناس فوتبال کشور است وارد مذاکرده شدیم و پس از توافق نهایی سکان هدایت تیم به ایشان داده شد.

وی با تاکید بر اینکه مطمئن باشید تیم خوبی را داریم و هدف مجموعه باشگاه صعود در همین فصل است، افزود: ما واقعا زمان زیادی را از دست داده بودیم و شرایط انجام بازی های دوستانه و انجام تمرینات خوب را نداشتیم و یکی از دلایلی که الان تیم در شرایط بحران قرار گرفته همین دلیل است.

مدیر عامل باشگاه شهید قندی خاطر نشان کرد: این نقد را می‌پذیرم و قبول دارم که در کسب امتیاز عقب افتادیم اما قول می‌دهم که در ادامه راه شکست در بازی های اولیه را جبران می‌کنیم و در نهایت به جایگاهی که لایق آن هستیم خواهیم رسید، چرا که این توانایی در مجموعه تیم وجود دارد.