مهرنوشت-نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: صنعت بیمه باید در راستای منفعت مردم و جامعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران شرکت‌های بیمه که به مناسبت روز بیمه برگزار شد، گفت: بیمه باید در راستای منفعت مردم و جامعه بوده و عملکرد و فعالیت شرکت‌های بیمه به گونه‌ای باشد که به امید و اعتماد مردم و جامعه آسیب نرساند.

وی با اشاره به تنوع شرکت‌های بیمه‌ای افزود: شرکت‌های مختلف بیمه‌ای که به جامعه خدمات ارائه می‌دهند، باید با کارایی بیشتر به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن باشند.

امام جمعه یزد ادامه داد: صنعت بیمه گستردگی و پیچیدگی خاص دارد و باید برای رفع موانع و رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم و جبران آن برنامه ریزی منظم و دقیقی انجام دهد.

ناصری ضمن تاکید بر فراگیر شدن بیمه در تمام محصولات کشاورزی اظهار داشت: خدمات شرکت‌های بیمه در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی باید گسترده‌تر و کاملتر شود و تمام محصولات کشاورزی را فرابگیرد تا در صورت بروز آسیب‌های احتمالی، کشاورزان بتوانند از بیمه استفاده کنند و لااقل بخشی از ضررشان را جبران کنند.

وی گفت: صنعت بیمه با برنامه ریزی بهتر و پشتیبانی قوی‌تر می‌تواند به کشاورزی رونق دهد و در بروز مشکلات و حوادث پشتوانه کشاورزان باشد.