مهرنوشت-فرماندار یزد گفت: دشمنان سعی می‌کنند با گسترش ناامیدی سبب کاهش انگیزه برای حضور مردم در انتخابات شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، سیدمحمدرضا مدرسی در جلسه همفکری و هماهنگی بین حوزه‌های فرعی و در جمع اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌های یزد و زارچ اظهار داشت: وظیفه مهم جهاد تبیین و بیان اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات برای مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب، بسیار مهم است و امیدآفرینی و بیان دستاورد‌ها در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند با گسترش ناامیدی باعث کاهش انگیزه برای حضور مردم در انتخابات شود، بنابراین همه ما وظیفه داریم با فعالیت جهادی و همچنین با تلاش به مردم امید بدهیم و دستاورد‌های این نظام را کم نیست برای آنان بیان کنیم.

فرماندار زارچ نیز اظهار داشت: برای انتخابات پیش رو جلسات ستاد به صورت مرتب برگزار و با نگاه به گذشته برای انتخابات یپیش رو و رفع مشکلات و کمبود‌ها اقدام شده است. همچنین ۲۰ شعبه برای انتخابات در شهرستان زارچ در نظر گرفته شده که سه شعبه مربوط به بخش مستقل اله آباد است.

زیباییان ادامه داد: مهمترین معضل در شهرستان زارچ آنتن دهی تلفن در دهستان دربید بخش اله آباد است که پیگیری از طریق شرکت زیرساخت و مخابرات برای رفع آن انجام شده، اما تا کنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.