مهرنوشت-رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: فعالیت عمرانی در حال همه مناطق شهر یزد در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مهرنوشت، عزیزالله سیفی در دیدار با ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: از دولت انقلابی و معاونت عمرانی استانداری انتظار داریم با شهرداری یزد به خصوص در طرح‌های عمرانی سطح شهر شهرداری مساعدت کند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون استاندار محترم و مسئولان استانی یزد با شهرداری تعامل بسیار خوبی دارند، اما همچنان انتظار می‌رود جلسات بیشتری برای هماهنگی و تسریع در اجرای طرح‌ها انجام گیرد تا طرح‌های عمرانی در شهر به نحو احسن اجرا شود و رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی هم اظهار داشت: ورودی‌های شهر یزد مناسب شهر جهانی نیست و باید روشنایی، آسفالت، درختکاری و تمامی امکانات بصری و خدماتی آن تأمین شود.

اعتباری ادامه داد: میدان امام حسین (ع) نیز در راستای سه سطحی کردن آن ضرورت دارد با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری در اسرع وقت انجام شود.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت شورا هم تأکید کرد: میدان شهید جعفرزاده باید تعیین تکلیف شود چراکه این میدان تقریباً مرز بین شهر یزد و حمیدیا بوده و بلاتکلیف مانده است.

زارع رئیس کمیسیون خدمات نیز اظهار داشت: شهرداری در بحث سیل بند‌ها اقدامات قابل توجهی انجام داده، اما در محل برخی سیل بند‌ها نخاله و پسماند‌هایی وجود دارد که ضرورت دارد توسط متولی جمع آوری شود تا هنگام وقوع سیل دچار مشکل نشویم.

پارسائیان رئیس کمیسیون خانواده شورا هم بیان کرد: قرار بود خط سنگین راه آهن جابجا شود چرا که آسایش ساکنین را مختل کرده است. انتظار می‌رود این موضوع از طریق مسئولان استانی تذکر و رفع شود.