رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از رضایت مسافران نوروزی نسبت به تنوع و کیفیت خدمات ارائه شده به آنها در شهر میراث جهانی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهرنوشت، محمدمهدی نیکونژاد امروز یکشنبه سوم فرودین ۱۴۰۳ در جریان بازدید از ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی جنوبی شهر یزد از سمت استان‌ کرمان، ضمن تبریک سال نو و آروزی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان به شهروندان و هموطنان، اظهار کرد: خوشبختانه فصل بهار با رایحه‌ی خوش گل‌های بهاری باعث شده که خیلی از هموطنان یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند و از خدمات با کیفیتی که در واحدها خدمات رسانی شهرداری و وشورای اسلامی شهر فراهم آمده است، بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از چندین ماه قبل از فرارسیدن سال نو، اظهار کرد: هدف از بازدید امروز از این مراکز علاوه بر خیرمقدم به مهمان نوروزی شهر و نظارت بر فعالیت‌های مراکز خدمات رسانی، تقدیر و تشکر از عوامل فعال در این واحدها بوده است.

به گفته نیکونژاد، خوشبختانه در بازدیدهای به عمل آمده و گفت‌وگوهایی که با برخی از مسافران نوروزی در این مراکز صورت گرفت، نحوه ارائه خدمت به میهمانان مطلوب گزارش شده به نحوی که اغلب مسافران این نوع خدمت رسانی شهرداری یزد را در بین شهرهایی که در مسیر سفر سپری کرده‌اند، کم نظیر خواندند.

این عضو شورای اسلامی شهر به نقل از برخی مسافران، شهر یزد را به لحاظ تنوع و کیفیت خدمات رایگان در بین سایر شهرها در جایگاه نخست دانست و گفت: خوشبختانه بسیاری از مسافران نوروزی، شهر یزد را جزو پاکیزه‌ترین شهرها اعلام کردند.